Jobbá válás az e-mail marketingben, hogy profitálhasson
Kevés olyan vállalkozás van, amely ne profitálna egy hatékony e-mail kampányból. A hatékony email marketing kampány kulcsa, hogy a megfelelő embereket érje el, és olyan dolgokat kínáljon, amire vágynak. Az ebben a cikkben található információk segítenek Önnek ebben, mivel tanácsokat és tippeket adnak Önnek, hogy a legtöbbet hozhassa ki az e-mail marketingből.
Kerülje a listák bérlését vagy megvásárlását, hogy kitöltse az e-mail marketing adatbázisát. Nem csak azt nem tudhatja, hogy a megvásárolt e-mailek valóban a célpiacát jelentik-e, de a listák valójában árthatnak a kézbesíthetőségi arányoknak és végső soron a hírnevének is. Amennyire csak lehetséges, építse listáját organikusan.
Kérjen visszajelzést az ügyfeleinek az e-mailjeiről. Mivel az ügyfelei a kampánya legfontosabb részét képezik, fontos tudnia, hogy elégedettek-e az Öntől kapott e-mailekkel. Megkérheted őket, hogy töltsenek ki egy rövid felmérést néhány kérdéssel arról, hogy mi tetszik és mi nem tetszik nekik.
Minél könnyebb feliratkozni az e-mail hírlevelére, annál több feliratkozója lesz. Ha van fizikai boltja, kérje meg vásárlóitól az e-mail címüket, amikor vásárolnak. Ha weboldalon árul, kérje el a címüket, amikor készek a pénztárhoz fordulni.
Tegyen meg mindent annak érdekében, hogy az e-mailje bekerüljön ügyfelei postaládájába. Dolgoznia kell azon, hogy az e-mailje átmenjen az internetszolgáltatókon, és ne jelöljék meg spam-üzenetnek. Ha spam-üzenetként címkézik, a címzettje talán soha nem is látja őket. Ellenőrizze ügyfeleivel, hogy megkapják-e az Ön e-mailjeit, vagy már nem érdekli őket.
Még ha kísértésbe is esik, ne javítsa ki az elírtnak vagy elgépeltnek tűnő e-mail címeket. Tekintettel az e-mail érzékeny természetére, fontos, hogy ne piszkáld meg, hogy mit gépelt be az illető a bejelentkezéskor. Ha egy adott cím elérésére tett kísérletei folyamatosan meghiúsulnak, törölje azt az adatbázisából, és lépjen tovább.
Ahhoz, hogy e-mail marketingkampányai valóban hatékonyak legyenek, minden üzenetnek egyértelmű cselekvésre való felhívásra van szüksége. Ha például egy új terméket népszerűsít, akkor arra kell ösztönöznie az ügyfeleket, hogy közvetlenül a termék oldalára lépjenek. Másrészt, ha egy új akciót népszerűsít, akkor világosan el kell magyaráznia, hogy az ügyfelek hogyan tudják kihasználni az akció előnyeit.
Az e-maileket időnként egyszerű szöveges formában is érdemes elküldeni, ahelyett, hogy mindig HTML formátumban küldené őket. Ez személyesebbé teszi a dolgokat, és segít a feliratkozónak érezni, hogy Ön megpróbál kapcsolatot teremteni. Ne használja azonban túl gyakran, mert akkor túlságosan szakszerűtlennek tűnhet.
Ajánlott a leiratkozási link egyértelmű elhelyezése. Soha ne mulassza el megadni ügyfeleinek ezt a leiratkozási linket, és soha ne temesse el ezt a linket a szövegben, ami megnehezíti a megtalálását. Éreztesse ügyfeleivel, hogy értékeli a részvételüket, és nem úgy, mintha akarva-akaratlanul kötélnek álltak volna, és nem tudnának kiszabadulni.
A statisztikák gyűjtése és elemzése ugyanolyan fontos egy e-mail marketingkampány sikeréhez, mint egy üzleti weboldaléhoz. Fektessen be olyan szoftverbe, amely lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse minden egyes e-mail hatékonyságát, kezdve attól, hogy az e-mailek hány százalékát nyitják meg ténylegesen, egészen addig, hogy hány leiratkozáshoz vezet.
Ahogy azt már korábban említettük, kevés olyan vállalkozás van, amely ne profitálna egy hatékony e-mail marketingkampány alkalmazásából. A fenti cikkből származó információk és tanácsok segítenek Önnek egy olyan marketingkampány kidolgozásában és elindításában, amely hűséges ügyfeleinek azt nyújtja, amire vágynak, és potenciális ügyfeleket hoz a vállalkozásához.
fénymásolópapír, ventilátor, álló ventilátor, oszlop ventilátor, asztali ventilátor, laptop, hűtőszekrény, monitor, laptop árak, asus laptop
fénymásolópapír, ventilátor, álló ventilátor, oszlop ventilátor, asztali ventilátor, laptop, hűtőszekrény, monitor, laptop árak, asus laptop
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.