A cikkmarketing sikere csak néhány tippnyire van
Sokan azt mondják, hogy a toll erősebb, mint a kard, és amint azt minden sikeres cikkmarketinges tanúsítja, a billentyűzet erősebb mindkettőjüknél. Ha szeretne megtudni a cikk marketingkampányában használható különféle tippeket és taktikákat, itt van néhány információ, amelyet el kell olvasnia.
Próbálja meg a kulcsszavak szinonimáit és többes számú alakját belefoglalni webhelye bármely cikkébe. Ez optimalizálja webhelyét a keresőmotorok számára, mivel oldalai sokkal több keresési lekérdezés szempontjából relevánsak lesznek. Amikor szinonimákat és többes számokat ír be a cikkekbe, mindig ügyeljen arra, hogy a szöveg továbbra is értelmes legyen az emberi olvasó számára.
Legyen merész és erőteljes a szavaival. Az olvasók tudni akarják, hogy az író valóban a véleményét mondja. Ha még jobban szeretné befolyásolni őket, használjon határozott megfogalmazást az álláspontjának bizonyítására. A legerősebb szavait vastagítsa fel, és a pontok segítségével vonzza a tekintetüket azokra a helyekre, amelyekre a legjobban szeretné összpontosítani.
Válasszon egy kategóriát, amely nyereséges lesz, de győződjön meg róla, hogy tud valamit a területről. Előfordulhat, hogy a könyvismertetők több pénzt keresnek, mint bármely más webhely, de ha soha nem olvas, akkor nem ez a jó terület az Ön számára. Válasszon olyan témákat, amelyek egyszerre pénzt keresnek, és illeszkednek az erősségeihez.
Mindig győződjön meg arról, hogy használja a helyesírás ellenőrző funkciót, mielőtt bármilyen tartalmat elküldene webhelyéhez. Nagyon kínos lenne egy minőségi termék és egy nagyszerű webhely, amit aztán az emberek leáraznának, mert olyan egyszerű dolgokkal, mint a helyesírással vannak problémái.
Fontolja meg, hogy fizessen másoknak a cikkek marketingjéért, ha már jól indult. Ez lehetővé teszi a mennyiségi értékesítést. Az olyan szolgáltatások, mint az Amazon Mechanical Turk, megkönnyítik több ezer kiváló minőségű cikk üzembe helyezését és néhány napon belüli elkészítését. Csak ne felejtse el előzetesen minősíteni dolgozóit, különben belefullad a spambe.
Ha van társult hálózata, használja őket cikkeinek népszerűsítésére. Hagyja, hogy a cikkeket azonosítójukkal lássa el, és küldje el őket, hogy növeljék jelenlétét az interneten. Valóban maximalizálhatja az eredményeket, ha kihasználja társult hálózatának erejét.
A cikkmarketing célja, hogy minél szélesebb körben elterjedjen az interneten. Ez igazán kiváló marketing, ha a cikkekben olyan linkek találhatók, amelyek visszavezetik az embereket az eredeti webhelyre. A működő hivatkozások javítják a keresőmotorok indexelését, és új olvasókat vonzanak. A megszakadt vagy hiányzó hivatkozások hátrányosan befolyásolják cikkeinek marketingjét, ezért ügyeljen arra, hogy minden cikkben szerepeltessen működő hivatkozásokat.
Vesse bele magát a cikkeibe. Használja eredetiségét és személyiségét; ami segít jobban megszólítani az embereket, mint egy száraz cikk, amely a termékeit tolja. Írja meg cikkeit úgy, mintha egy barátjának írt levelei lennének. Olvasói élvezni fogják írásai személyes érintését, és nagyobb valószínűséggel térnek vissza újra és újra.
Tehát megírta és közzétette cikkét a könyvtárakban. Mit kell tennie ezután? Próbáljon meg tweetelni a cikkéről naponta néhányszor. Válasszon ki néhány kis kivonatot a tweethez, és győződjön meg arról, hogy egyértelműen a választott témával foglalkozik. Ez felkeltheti követői érdeklődését, és elkezdheti felépíteni cikkének forgalmát.
Miután elolvasta ezt az információt, most láthatja, hogy a cikkmarketinggel kapcsolatos tippek hasonlóak a más típusú marketinggel kapcsolatos tippekhez. A legnagyobb különbség az, hogy ezek a tippek jobban összpontosítanak a minőségre és a forgalmazásra. Sajátítsa el ezeket a módszereket, és figyelje vállalkozása ugrásszerű növekedését.
http://www.
https://
http://www.
https://
https://autoalkatreszek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.