Szerezzen sikert ezekkel az egyszerű hírnévkezelési tippekkel
Bár szeretne mindent irányítani a vállalkozásában, ez egy kétirányú utca. Az Ön ügyfelei közösen mondják ki az utolsó szót, ezért az üzleti hírnév-kezelés olyan hatalmas dolog az Ön üzleti ügyeinek intézésében. Itt az ideje, hogy megismerkedjen az üzleti hírnév-kezeléssel.
Az információk közösségi oldalakon való közzététele fontos vállalkozása hírnevéhez. A marketingkampány hatékony lebonyolításához hetente legalább többször közzé kell tennie. Ha úgy találja, hogy a közösségi oldalakon való közzététel túlterhelt, fontolja meg egy asszisztens felkérését, aki elkészíti a bejegyzéseit.
Ha jobban szeretné figyelemmel kísérni vállalkozása hírnevét, próbáljon meg beállítani egy figyelmeztető rendszert. Ez egy naponta kapott e-mail, amely tájékoztatja Önt, ha cégét megemlítették az interneten. Ezek némi pénzbe kerülnek, és rövid ideig tart a beállítás, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.
Ha közösségi oldalakat használ, nyomon kell követnie minden bejegyzés sikerét. Számos online program áll rendelkezésre, amelyek segítenek nyomon követni vállalkozása említését. Ezek a programok arról is tájékoztatnak, ha egy felhasználó megosztja bejegyzését barátaival és családtagjaival.
Ha negatív tartalmat talál a márkájával kapcsolatban az interneten, szabaduljon meg tőle. Ez az Ön által felügyelt internetes tulajdonon található, például egy megjegyzést a blogjához, csak törölje. Ha szükséges, küldjön kérést a webmesternek, ahol a tartalom található. Amikor eltávolítják, a Google URL-eltávolító eszközével győződjön meg arról, hogy többé nem jelenik meg.
Hírnevének kezelésének legjobb módja az, ha kiváló ügyfélszolgálatot nyújt mindenkinek, akivel kapcsolatba kerül. Amikor mindenki boldog, csak pozitív dolgokat mond, vagy semmit. A szóbeszéd a legerősebb reklám, mert ingyenes és megállíthatatlan. Győződjön meg róla, hogy soha senkinek nincs oka rossz szájjal bánni önnel.
Használjon közösségi hálózatot, például a LinkedIn-t, hogy segítse hírnevének kezelését. Ez a közösségi hálózat egy kicsit magasabb helyezést érhet el, mint a többi. A B2B cégek számára is fontos eszköz. Sokan ugyanis a LinkedIn-en szeretnek professzionális szolgáltatásokat keresni a keresők helyett.
Figyelje, mit mond. Ez az online és offline interakciókra egyaránt vonatkozik. Kerülje az illegális tevékenységről szóló vitákat vagy a becsmérlő megjegyzéseket. Azt is szeretné elkerülni, hogy magát és vállalkozását olyan képekhez kössék, amelyek nyíltak vagy nem megfelelőek. Ezenkívül próbálja meg elkerülni, hogy bármi negatívat tegyen vagy mondjon, ami egy híradóban lesz. A potenciális befektetők és ügyfelek ezeket a dolgokat vörös zászlónak tekinthetik.
Próbáljon meg utánajárni a hírnévkezelési szolgáltatásoknak. Ezek a szolgáltatások egy kis pénzbe kerülnek, de segíthetnek a hírnév megszerzésében, a hírnév javításában vagy a hírnév megőrzésében. Ezek profik. Megnézhetik az Ön helyett az online tevékenységeket, és segíthetnek elkerülni és leküzdeni a negatív hírnevet.
Tartsa elégedetten jelenlegi ügyfeleit, miközben új ügyfeleket toboroz. Sok vállalat mutatós médiát használ új ügyfelek bevonzására, és nem tesz semmit jelenlegi ügyfeleiért. Ez visszaüthet, és az általános nyereség csökkenését okozhatja. Ehelyett kínáljon olyan ösztönzőket a visszatérő ügyfeleknek, amelyeket nem kínálnak új ügyfeleknek. Ezzel tudatja ügyfeleivel, hogy értékeli a vállalkozásukat.
A kapott tippek tervbe foglalásával most láthatja, hogy vállalkozása hírnevének megfelelő kezelése milyen előnyökkel jár. Nem arról van szó, hogy alattomos; ehelyett arról van szó, hogy őszinték legyünk, és tudjuk, milyen utakat kell választani. Ha nem megfelelően kezeli a dolgokat, a vásárlók teljesen átlátszóvá teszik önt, s a hibáit nyitva hagyják.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.