A javaslatok felhasználásával hozza létre a megfelelő cikk marketingstratégiáját
Problémái vannak azzal, hogy a cikket kellő számú ember elé tegye? Kihívást jelenthet a szükséges forgalom megszerzése és a megérdemelt jutalom megszerzése. Soha nem árt megfogadni egy kis tanácsot, amely segíthet a céljai elérésében. Az ilyen hasznos tippek segítségével a megfelelő emberekhez juttathatja el információit.
Legyen bátor és erőteljes szavaival. Az olvasók tudni akarják, hogy az író valóban kimondja a véleményét. Ha még jobban befolyásolni szeretné őket, erős megfogalmazással bizonyítsa az állítását. Hajtsa ki legerősebb szavait, és használja a pontjeleket arra, hogy a szemét olyan helyekre vonzza, ahová a leginkább fókuszálni szeretne.
Ne tegyen közzé egy cikket webhelye több URL -címe alatt. Ez gyorsan csökkentheti webhelye értékét, mivel a Google gyakran figyelembe veszi a linkek minőségét és számát, amikor eldönti, hogy egy oldal rangsorolásra kerül -e. Egy darab több címkével való hivatkozása rendben van, ha végül mindegyik ugyanahhoz az URL -hez mutat.
Fontolja meg, hogy fizet -e másoknak a cikkmarketingért, ha jól kezdi. Ez lehetővé teszi a mennyiségben történő forgalmazást. Az olyan szolgáltatások, mint az Amazon Mechanical Turk, megkönnyítik több ezer kiváló minőségű cikk megrendelését, és néhány napon belül elvégezhetik azokat. Csak ne felejtse el előzetesen minősíteni dolgozóit, különben spambe fullad.
Győződjön meg arról, hogy a cikk hasznos és pontos. A cikk elküldése előtt ellenőrizze adatait. Nem szeretne elavult vagy helytelen információkat közzétenni, különben veszélyeztetheti megbízhatóságát és hitelességét. Az érvénytelen információ kulcsfontosságú kérdés, amely leginkább a vitatható cikk könyvtárakban közzétett cikkekben található.
Kérdéssel hívja fel az olvasókat. A kérdő szavak használata a címben gyors módja lehet annak, hogy felkeltse valaki figyelmét. Tartsa meg figyelmüket azzal, hogy megpróbálja teljes mértékben megválaszolni a korábban feltett kérdést, különben csalódott olvasókhoz juthat, akik máshová fordulnak a jobb válaszért.
Győződjön meg arról, hogy a webhelyén közzétett cikkek nemcsak frissek és érdekesek, hanem jól megírtak is. A nyelvtani hibákat és a helyesírási hibákat tartalmazó cikk azonnal a hozzá nem értés érzését közvetíti. Ne egyszer vagy kétszer, hanem háromszor lektorálja a munkáját. Használjon megbízható helyesírás ellenőrzőt. Egy figyelemfelkeltő, kifinomult cikk az, amelyet az emberek meg akarnak osztani.
Egy jó módszer a láthatóság növelésére és a cikkei forgalmazására, ha vendégbejegyzéseket ír más blogokban. Keresse fel a bloggereket, akik olyan témákról írnak, amelyek relevánsak a cikkeihez, és kérdezze meg, hogy írhat -e vendégbejegyzést. A bejegyzés végén feltétlenül mellékeljen egy linket a webhelyére.
A marketingkampány megkezdésekor és a cikkek írásakor fontos, hogy célokat tűzzön ki maga elé. Ha nettó kitűzött célokat tesz annak érdekében, hogy tudja, mi tekinthető sikeresnek és mi kudarcnak, akkor soha nem lesz sikeres ideje. Ha van iránya, nagyobb valószínűséggel sikerül.
A cikkek marketingjéről a cikkeket kell reklámoznia. A tartalom megírása és közzététele csak a fele annak a munkának, amelyet mindegyikbe bele kell fektetnie. Tudatni kell az olvasókkal annak létezését. Próbálja ki közösségi oldalakat, hogy amikor csak teheti, tájékoztassa hűséges olvasóit és potenciális olvasóit.
Most, hogy van néhány ötlete a cikkek megfelelő forgalmazására, itt az ideje, hogy működjön. A jó tanácsok csak annyira jók, mint a haszna. Intelligens döntéseket hozhat és értékesítheti cikkét, szilárd segítségre alapozva, amelynek célja a siker elérése. Nem fogja tudni, amíg nem próbálja.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.