Fantasztikus tippek a cikk marketing szükségleteihez
Az órák beállítása és az ügyfelek felhívása a megrendelések elfogadása helyett sokan ezért döntenek úgy, hogy az interneten keresztül végzett munka okos lépés számukra. Az olyan taktikák alkalmazásával, mint a cikkmarketing, ma azonosíthat egy piacot, és arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy holnap megvásárolják a terméket. De ezt nem fogja megtenni anélkül, hogy először elolvasna néhány remek tippet.
Ne írjon blogbejegyzést, majd menjen el. Néha azok a beszélgetések, amelyek egy bejegyzés megjegyzésében történhetnek, több pénzt kereshetnek, mint a fő tartalma. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza egy olyan webhelyre, ahol beszélgethetnek a tartalomszolgáltatóval. Meg fogja erősíteni a bizalmat és a visszatérő látogatókat.
Együttműködés más webhelyekkel, hogy cikkei új helyeken jelenjenek meg. A legtöbb webmester boldogan engedi vendég blogolásra, mert értékelik a tartalmat is. Visszalinkelnek az Ön webhelyére, növelve a keresőmotorok népszerűségét. Próbálja meg közzétenni cikkét egy jól ismert webhelyen, hogy jelentősen megnövelje a forgalmat.
Az egyes cikkek írásmódjának betartása biztos módja az olvasók elvesztésének. Ugyanazon írási képlet újra és újra látása elveszíti az olvasók érdeklődését a marketing iránt. A cikkek frissességének és különbözőségének megőrzésével új olvasókat vonzhat a cikkeihez.
Semmilyen körülmények között ne plagizáljon. Cikkét nem csak elutasítják, hanem valójában bajba kerülhet a törvény. Teljesen rendben van más források (például az internet) felhasználása cikk írásakor. Csak ne vegye át az információt, és másolja szóról szóra.
A cikk címsora fontos. Válasszon valami szokatlan dolgot, amely felhívja az oldal szkennelésének figyelmét. Ne csak az első címet vegye fel, amellyel előáll. Még azt is fontolgathatja, hogy kikéri egy barát vagy családtag véleményét.
Miután megírta cikkét, fontos, hogy a figyelmét a cikk népszerűsítésére összpontosítsa, különben a nehéz munkát hiába végezte el. Hirdetheti cikkét a Twitteren, vagy megoszthat egy linket a Facebookon. Mondja el barátainak is,
Iratkozzon fel versenytársainak RSS-hírcsatornáira, hogy folyamatosan nyomon kövesse a cikkmarketing versenyt. A cikkírók ugyanazokkal a funkciókkal használják, hogy információikat eljuttassák az olvasókhoz, és széleskörűvé teszi őket. A versenytársak által közzétett minden új cikk gyors felmérése naprakészen tartja az írót a felkapott témákról és a legújabb stratégiákról.
Ha PLR cikkeket fog használni cikkmarketinghez, akkor fontolja meg a cikkek lehető legnagyobb mértékű átírását. Ennek egyik oka az, hogy a cikk könyvtárak nem teszik lehetővé az ismétlődő példányok felsorolását. A PLR újbóli megírása növeli a cikkek értékét, mivel hozzáadhatók a cikkek könyvtáraihoz. Legalább át kell írnia az Ön által használt PLR anyag 70 százalékát.
Most már hajtson végre néhány cikkbeküldési szoftvert, hogy növelje a webhelyére mutató visszalinkelések számát. Nagyszámú, a sajátjához linkelő webhelyre van szüksége, különféle horgonyszöveg-kulcsszavak felhasználásával, hogy magas rangot szerezzen a Google-on. A cikkbeküldési szoftver ezt beállítja az Ön számára.
Az imént elolvasott cikkben bemutatott tippek segítenek abban, hogy sokkal jobban megértsék, mi is az a cikkmarketing, és hogyan lehet ezt előnyére használni annak érdekében, hogy egyenletes jövedelemhez jussanak. Soha ne hagyja figyelmen kívül néhány remek tipp használatát. Minél többet hajlandó megismerni a marketingről, annál jobb lesz a vállalkozása.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.