Hoe u artikelmarketing gebruikt om uw verkoop te verhogen
Artikelmarketing, het plaatsen van artikelen op websites en artikelmappen, wordt steeds populairder omdat het een goedkope manier is om andere online ondernemingen te promoten. Overweeg om andere producten te promoten in een poging om commissies op verkopen te verdienen. Lees dit artikel voor nuttige tips voor artikelmarketing.
Geef informatieve, nuttige en nuttige informatie op uw site. Neem wat extra tijd om wat informatieve recensies te schrijven en gebruik vervolgens de affiliate-link om de lezers te laten zien waar ze heen kunnen gaan om dat specifieke item te krijgen. Het gooien van willekeurige links die niets te maken hebben met wat er op uw site staat, zal zeker resulteren in een snelle exit door de bezoekers.
Plaats eerst uw artikelen op uw site, tenzij verboden. Hierdoor krijgt uw website de aandacht van de zoekmachines en krijgt u een hogere ranking. Laat het artikel eerst door de zoekmachines op uw site indexeren en stuur uw artikelen vervolgens de wereld in om meer klanten aan te trekken.
Wanneer u artikelen schrijft als onderdeel van een artikelmarketingstrategie, zorg er dan voor dat ze informatief zijn. Hoewel het lijkt alsof artikelmarketing meer te maken heeft met plaatsing en linken dan met het ertoe brengen van potentiële klanten om de artikelen te lezen, moet u elk artikel behandelen als een verkooppraatje of een eenmalige kans om het vertrouwen van een klant te winnen.
Leer snel artikelen schrijven. Typ bij het schrijven van uw eerste concept zo snel mogelijk uw gedachten. Maak je niet al te veel zorgen over je spelling of grammatica bij je eerste ontwerp. Voer een spellingcontrole uit en lees uw artikel door en breng indien nodig wijzigingen aan. Met oefenen kun je binnen 20 minuten goede, korte artikelen maken.
Beginners in de arena van artikelmarketing zullen de neiging willen vermijden om hun backlinkingsnetwerken te snel op te bouwen. Zoekmachines, en met name Google, hebben hun algoritmen verfijnd om van maand tot maand sites met een zeer hoge linkactiviteit te identificeren. In plaats van te stijgen in de Google-ranglijst, worden deze sites bestraft voor hun agressieve activiteit en vallen ze uit het zicht. Experts suggereren dat een gematigd tempo, zeg maar 15% groei in inkomende links / maand, u zal helpen gestaag te groeien terwijl u uit de problemen blijft.
Het leren maken van verleidelijke titels is een kleine vaardigheid in artikelmarketing, maar een belangrijke. Net zoals het doel van een marketingartikel is om reclame te maken voor een product of dienst, is een titel een advertentie voor het artikel. Als u naar de titels van vergelijkbare artikelen in een map kijkt, kunt u zien wat in het veld gebruikelijk is. Artikeltitels moeten worden gemaakt om op te vallen in dat pakket.
Probeer je inhoud gericht te houden op een breder publiek om je artikel te promoten. Dit zorgt ervoor dat het loyale lezers interesseert en potentiële lezers niet het gevoel geeft dat de inhoud niet voor hen is. Overvul uw inhoud niet met te veel branchespecifieke termen die niet iedereen zal begrijpen.
Als u PLR-artikelen gaat gebruiken voor artikelmarketing, moet u overwegen de artikelen zoveel mogelijk te herschrijven. Een reden waarom u dit zou moeten doen, is dat artikelmappen niet toestaan dat dubbele exemplaren worden vermeld. Het herschrijven van PLR voegt waarde toe aan de artikelen omdat ze kunnen worden toegevoegd aan artikelmappen. U moet op zijn minst 70 procent van het PLR-materiaal dat u gebruikt herschrijven.
Zoek een instelling die artikelen nodig heeft en breng uw artikelen zelf op de markt. Je hebt ook de mogelijkheid om geld te verdienen door commissies als kijkers kopers worden na het lezen van je artikelmarketingstuk. Volg deze tips om succesvol te worden op het gebied van artikelmarketing.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.