Článok Marketing 101: Tu sa dozviete základy
Existuje veľa vecí, ktoré sa treba naučiť v článku marketing. S týmito znalosťami možno nájsť veľa úspechov. Je smutné, že nie všetko, čo nájdete na internete, bude užitočné. Článok uvedený nižšie obsahuje najlepšie tipy na marketing článkov na webe.
Skvelý spôsob, ako uviesť na trh svoj blog na internete, je odosielanie článkov na iné webové stránky pod vaším „nom de plume“. Význam je dvojaký: najprv si vybudujete svoju povesť odborníka vo svojom odbore. Po druhé, ak sa čitatelia stanú fanúšikmi vašich článkov na jednej stránke, nakoniec prejdú na váš blog, aby si prečítali viac vášho obsahu.
Nezabudnite použiť spätné odkazy. Vytvorte spätné odkazy na svoj vlastný obsah na svojich stránkach. Dobrým príkladom spätných odkazov by mohol byť archív vašich článkov alebo súvisiacich odkazov na iné stránky na vašom webe. Dávajte pozor, aby ste príliš veľa z týchto odkazov neuviedli, pretože rušia vaše stránky. Viac odkazov na vašich stránkach znamená, že vo vyhľadávačoch sa objaví viac odkazov.
Dajte svojim čitateľom spôsob, ako zdieľať svoj obsah. Ak sa váš obsah páči vášmu obsahu a chce ho zdieľať, určite by ste to mali povoliť. Čím viac zdieľaní obsahu máte, tým viac sa vaša stránka zobrazí vyhľadávacím nástrojom. Zdieľanie môže tiež zvýšiť čitateľnosť tým, že umožní ľuďom, ktorí by vás nemuseli hľadať, vidieť váš obsah.
Nájdite blogera z cieľa, ktorý skúsite. Určite získate čestné informácie od blogera, ktorý žije v tomto konkrétnom meste. Spojte sa s touto osobou a získajte osobné odporúčania o úžasných miestach, ktoré by ste mali vidieť alebo v ktorých reštauráciách by ste mali jesť.
Ak má vaše cieľové publikum svoje vlastné technické výrazy alebo výrazy slang, použite ich voľne vo svojich článkoch. Toto ich osloví nielen preto, že rozumejú tomu, čo hovoríte, ale tiež preto, že sa cítia, akoby ste boli súčasťou ich jedinečnej skupiny.
Obohaťte svoj článok ďalšími odkazmi. Váš článok môže obsahovať veľké množstvo informácií, ale ak nájdete súvisiace témy, ktoré sa môžu cieľovému publiku páčiť, odkaz na ne! Čitatelia milujú, keď môžu autorovi dôverovať, aby im pomohli nájsť viac informácií o téme, aj keď to nebolo napísané samotným autorom.
Zbavte sa svojho softvéru na počítanie slov. Zamerajte svoje písanie na dôkladné vysvetlenia a informácie a zahrňte iba obsah, ktorý považujete za najdôležitejší. Ak je váš článok dlhší alebo kratší, ako ste pôvodne plánovali, je to prípustné. Udržujte obsah ťažký a na počte slov nebude záležať.
Buďte bezšvové návazce. Na konci každého článku by mala byť výzva na akciu, ale mnohokrát je príliš zrejmá. Váš článok by mal plynúť priamo do výzvy na akciu bez toho, aby si vaši čitatelia uvedomili, že sa to deje. Cvičte tak, až sa to stane pre vás prirodzeným.
Pri písaní článkov používajte svoj vlastný štýl. Ak sa nebojíte, vaša osobnosť sa ukáže prostredníctvom vášho písania a zaujme vašich čitateľov. Na zvýraznenie článku použite svoju osobnosť.
Začiatočníci v oblasti marketingu výrobkov sa budú chcieť vyhnúť tendencii budovať svoje siete na spätné prepojenie príliš rýchlo. Vyhľadávacie nástroje, a najmä spoločnosť Google, zdokonalili svoje algoritmy na identifikáciu stránok s vysoko nafúknutou aktivitou prepojenia z mesiaca na mesiac. Tieto stránky sú namiesto toho, aby sa umiestnili v rebríčku Google, penalizované za svoju agresívnu aktivitu a sú z dohľadu. Odborníci tvrdia, že mierne tempo, povedzme 15% nárast prichádzajúcich odkazov / mesiac, vám pomôže stabilne rásť a zároveň vás vydrží z problémov.
Súhrnne možno povedať, že niektoré z týchto nápadov boli spoľahlivé, ale možno ste nevedeli o niektorých novších technikách. Využite znalosti, ktoré ste získali z tohto článku, na zlepšenie svojich marketingových zručností v článku.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.